1- Fenerbahçe’de kaleci alarmı! 2- Öncelik sol kanatta, işte o iki isim 3- Mergim Berisha’nın sırrı

  görünümler 20,985

Ahmet Konanç

19 gün önce

🔔 Fenerbahçe'den en güncel haberler için ABONE OL ve BİLDİRİMLERİ AÇ!
► bit.ly/3fMOkO2

SOSYAL MEDYA ADRESLERİM
ahmetkonanc
ahmetkonanc
ahmetkonanc
► tiktok.com/@ahmetkonanc

Soru, görüş, öneri ve sponsorluk için aşağıdaki iletişim bilgisinden Ahmet Konanç'a ulaşabilirsiniz.
► ahmetkonanciletisim@gmail.com

YORUMLAR
Ahmet Konanç
Ahmet Konanç 19 gün önce
Beni instagram.com/ahmetkonanc hesabından da takip edebilirsiniz... Sizleri özel yayınların olduğu instagram sayfama bekliyorum...
Burhanettin Nekaya
Burhanettin Nekaya 19 gün önce
Selamlar kolay gelsin süper ahmet
Semih Aydos
Semih Aydos 18 gün önce
ALTAY BİZİM BÜYÜK KALECİMİZ MİLLİ TAKIMDA OYNATMASALARDA BU DEĞİŞMEZ HERŞEYİN HAYIRLISI OLSUN BELKIDE SAKATLANMAKTAN KURTULDU OYNAMAYARAK
karamanlilhan
karamanlilhan 18 gün önce
Sen kanali nezaman kapatacan, yoksa ben yapacam, hergun bos bos laflar bos adamsin. Sana son kez diyorum kanalini kapat yoksa ben kapatacam. Sen hacklerim haberin olsun.
Firat Aka
Firat Aka 18 gün önce
Soyledigin hic bir transfer tutmadi transfer donemi boyunca seni izliyenleri kandirdin sasirdikmi hayir
Imran Esedov
Imran Esedov 18 gün önce
Geçen sene Berkemi vardı hocam?) Harun ve Oytundu)
Kadriye Nursel Volkan
Kadriye Nursel Volkan 18 gün önce
Şenol Güneş toprakcilik yapıyor.... Trabzonsporlulara daha çok önem veriyor sözde bunlar milliyetçi vatanı bizden daha çok sevdiklerini idaa ediyorlar madem öyleyse yıllık kontrat yapmasınlar maç başına ücrette tâbi olsunlar madem öyleyse, adamlar yıllı trilyon maaş alıyorlar birde girerken tazminat parasında çuvalla alıp gidiyorla örnek Fatih Terim yazık bu para halkın verdiği vergileri sayesindedir oyuzden millî takım ihtiras ve rövanş alınacak kın gidilecek yer degil asaletli davranmiyorlar
Muammer Can BAYKAL
Muammer Can BAYKAL 18 gün önce
Mert Muldur,Koray Gunter ve Kaan Ayhani alsınlar defans ve orta sahamız garanti olur 🤙💛💙
mehmet baltacioglu
mehmet baltacioglu 18 gün önce
Allah askına bırak su milli takımı fenervahçe düsmanı senol günesi bırak artık cık artık o konudan konumuz fenerbahçe
ÖNCE FENERBAHÇE
ÖNCE FENERBAHÇE 19 gün önce
YALNIZCA FENERBAHÇEMİZİ KONUSACAGIMIZ, FENERBAHCEMIZIN HAKLARINI SAVUNACAGIMIZ KANALIMIZA DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ.
Nihat Çetinkol
Nihat Çetinkol 19 gün önce
Ya, Ahmet kardeşim, konu kapandı transfer bitti. Yeter bu kadar. Nokta.
Sesli Kılavuz
Sesli Kılavuz 19 gün önce
Ertuğrul çetin süper kaleci
Sesli Kılavuz
Sesli Kılavuz 19 gün önce
Sol tarafı Novak ve Ferdi götürür, sola transfer diyip onları yetersizleştirmek mantıksız
Cemal Ava
Cemal Ava 19 gün önce
Allah'ına kurban Ahmet kardeş Fenerbahçe demek Türkiye demek Biz Fenerbahçeliler Altay'ın yanındayız Sayın Şenol Güneş kalkıp da insanlara masal anlatmasın
Zaza Klapor
Zaza Klapor 19 gün önce
Avrupada ve kupada Berkeye şans verilmeli. Hem gelişmeli hem küsmemeli malum kontraktıda bitiyor
Yalçın Buğa
Yalçın Buğa 19 gün önce
Umarim Senol Günes Hollanda macinda Altayi yem olarak kaleye koyup oynatmaz !
Kamran -official bagirov
Kamran -official bagirov 19 gün önce
Avcı tabikide parasini alacak kuruşu kurşuna alırken iydide işler kötü gidecemi goderdiniz parasını sonuna kadar hak ediyor
Kamran -official bagirov
Kamran -official bagirov 19 gün önce
Altay varken berke varken kaleye gerek yok başka kaleci şenol yurumlara görə oynatiyor altayın üzerine baskı yapip ugrcani oynatilar ayirmiclik var takım da bölüme var
Uğur Leblebici
Uğur Leblebici 19 gün önce
FENRBAHCE 5 .YİLDİZ I ALABİLECEK MI AÇIK LARMISIN 💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙 AHMET KONANC
masiva-yı terk
masiva-yı terk 19 gün önce
Hollanda 5 atar şenol gider
Demir Demir
Demir Demir 19 gün önce
Şenol çok başına buyruk ve ayrıca Bizim ülkemizde ne doğru ki mili takım teknik direktörü doğru olsun
Tarik Guleryuz
Tarik Guleryuz 19 gün önce
Arkadas hep aynisini söylüyorsun olmus transferleri anlatiyorsun birgün öncede birsey söyle tutur kimsenin bilmedigi birseyi söyle bize
Mikail Soysal
Mikail Soysal 19 gün önce
Aynen haklısın Ahmet abi Şenol Güneş Fenerbahçe oyuncularıyla çok uğraşıyor
Hayalet
Hayalet 19 gün önce
senin verdiğin bilgilerin hiç biri doğru değil
Old Home Recording
Old Home Recording 19 gün önce
yaw zaten teknik direktörlerin tamamında bir fener acısı var artı milli maçların izlenmesinin tek sebebi lig arası olduğu için millet boş kalmasın diye bakıyor maçlara. milli takımın ömrü gruptan çıkana kadardır ha çıktıktan sonra final vs oynama ihtimali olduğunu düşünen varsa "Arçelik, Türkiye final oynarsa televizyon ücretlerini iade edecek" kampanyasını hatırlatayım ki imkan ihtimal neymiş bi değerlendirilsin :) milliler adı altında milli olmak kavramını bir kenara bırakıp, prim ile çalışan motive olan, ödeme olmazsa topa ayağını sürmeyen bundan çekinen oyuncu grubunu, milyon euro maaş aldığı halde takımı bu hale koyan teknik direktörü ve takımın ciddiye alınacak bir tarafı yok. şuan onlar için önemli olan tek şey maaşların hesaba yatıp yatmamış olması
Jaa Tochh90
Jaa Tochh90 19 gün önce
Trabzonu saten kayda almiyom adamlar kendi dunyasini yasiyo
Cengiz Seymen
Cengiz Seymen 19 gün önce
Kral supersin hergun bildirim gelince moralim yerine geliyor 😀👏👏👏
Kenan KOÇAK
Kenan KOÇAK 19 gün önce
Birde berke geçen sene kiralık olarak gitmişti klüpte değildi. Kart felan görmedi ahmet kardesim yorumlara bakıyorum seni bastan beri takip ediyorum. Güzel başladın ama sallamaya baslamissin kendine çeki düzen ver nacizane tavsiyem.
Emre kaya
Emre kaya 19 gün önce
Yine kimler geliyor acaba
Kenan KOÇAK
Kenan KOÇAK 19 gün önce
Sezon başından beri söylediğin isimlerin hic biri gelmedi bu sol kanatlar da gelmeyecek demekki. Vitor pereiranin listesinde vardır bir işim onu istediği gelecektir. Boşa sallamayalım isimleri
Ramazan üstündağ
Ramazan üstündağ 19 gün önce
Ahmet abi ne kalecisi Allah aşkına. Tamam sallıyorsun anladıkta uyduruklu salla
Muzaffer
Muzaffer 19 gün önce
Cebelitarık dün biraz şanslı olsa bizi yenerdi.
Kemaliye
Kemaliye 19 gün önce
Kardeşim Altay milli takım forması eninde sonunda giyecek. Şu Şenol Güneş döneminde oynamaması daha iyi milli takımı izlemiyorum Şenol Güneş yüzünden . Beşiktaş maçında yaptıklarını unutamıyorum, Beşiktaş'tan bile soğudum.
Ali Aslan
Ali Aslan 19 gün önce
Ahmet Konanç kaynakların kimse hemen ilişkini kes, kekliyorlar seni…
Murat Şenkal
Murat Şenkal 19 gün önce
Şenol güneş yazıklar olsun sana def ol git milli takım dan
Yasin Yasin
Yasin Yasin 19 gün önce
Ahmet Şenol Güneşi pompalıyor. Pompacı Ahmet😁
Elçin ceferov
Elçin ceferov 19 gün önce
Salam ahmet hoca seni çok güzel insansin umarim bu sene şampiyon olruz
Tumen Canpolat
Tumen Canpolat 19 gün önce
Uğurcan kim okadar Avrupa şampiyonasında delik deşik ettiler niye degismedi
Tumen Canpolat
Tumen Canpolat 19 gün önce
Avrupa şampiyonasında delik deşik ettiler
Totokolik
Totokolik 19 gün önce
ya abi niye böyle abartiyorsun konusmalarini yaaa almanyada lichtensteine 2-0 kazanabildi ordaki milli takim oyuncularinin 95% amatör liglerde oynuyorr ne diyorsun sen yaaa biraz tartarak konus abartmadan
Tumen Canpolat
Tumen Canpolat 19 gün önce
Bune abi altay kim eleştirecek ya Altay'ın 30milyon arkasında balon Uğurcan kim ki ve FB düşmanı Şenol Güneş rezil herif
Totokolik
Totokolik 19 gün önce
bir fenerli olarak bu konuyu bu kadar büyütme kardesim milli takim kimsenin oyuncagi degil oda oynasin buda oynasin milli takima oturmaya gelmiyor kimse altay bir keree oynadi simdide digeri oynasin ne var bunda allam yaa
Oktay Gozutok
Oktay Gozutok 19 gün önce
Trabzonspor Avrupa piyasasında satmaya çalıştığı Uğurcan Çakır'ı sürekli göz önünde bulundurmaya çalışıyor Şenol hocada bunun destekçisi... sorun yok sıkıntı yok Altay ı kimseye yedirtmeyiz ..kim ne derse desin Altay bu ülkenin en iyi kalecilerinden biri...
Cihan dündar
Cihan dündar 19 gün önce
ahmet konanç sölediklerine katılıyorum evet altay bu maça almaması iyi niyetsizlik göstergesi ancak yinede takımın başındaki hocaya laf söylememeliyiz ki uğurcanda kötü kaleci değil sadece altay daha iyi :D ben kesinlikle sıkıntı olacağını düşünmüyorum burada başını yiyecek olan şenol güneşin kendisi olur adam kayırırsa ki kayırıyor :D
Dobra&Dobra
Dobra&Dobra 19 gün önce
Ahmet Konanç seni seviyoruz ama dikkat et bazen hafıza kaybı yaşıyorsun. Geçen sene kalecilerimiz Altay,Harun,Oytun idi. Berke,Belçika Ligi'nde kiralıktı,nasıl kart cezalısı yapıp da sıkıntı da bizim ligde 2020-2021 sezonu için Berke ismini geçirdin; çok dikkatli takip ediliyordu kaçmadı gözümüzden; yaşlanıyorsun 😂🙋🏻‍♂️💛💙
Kamran -official bagirov
Kamran -official bagirov 19 gün önce
Çok doğru diyor sunuz berke yoktu o sezon vestolyadaydi oyuna kalmış dik oytunla berke ayını değil berke daha iyi
Enes Taştan
Enes Taştan 19 gün önce
Miha zach gideceğine sosa gitsin tamam bonsevus sorunu var ama yapsınlar bir sekil sosa topla iliskisi iyi diye oynuyor cok pas hatasi yapiyor uzun atiyor topun hziini ayarliyamiyor zach cok daha iyi
Gecenin Örtüsü
Gecenin Örtüsü 19 gün önce
Hangi dünyada yasiyosun . Fıkra anlatmak nedir 😂
Engin Ateş
Engin Ateş 19 gün önce
altay talihsiz bir mac gecirdi sanssiz
Bal Yemez
Bal Yemez 19 gün önce
senol gunes dun yine bordo-mavi takim elbise yapmis, adamin mesaj verme takintisi bitmedi
Engin Ateş
Engin Ateş 19 gün önce
ahmet hoca pacayi kurtariyor. senolu sen de bende iyi taniniyoruz ahmet bey filozof senol acilin den acil yurt disi futbollcularini kadroya kisitli alsin adam lar sakatlaniriz diye oynamiyorlar.cok ruhsuzlar. acilen acil turkiyede oynayan futbolcular la donatmasi lazim
Nihat Ozkan
Nihat Ozkan 19 gün önce
Berke futbolumu bıraktı ben ne panik yahu... daha 4.haftadayız... 7-8 hafta uzak kalır anlarım.. sakatlığı çok ciddi değilki Berkenin
Hsyn Bzdmr
Hsyn Bzdmr 19 gün önce
Gün içinde Whats up tan yöneticilere yalvarıp isim almaya çalışıyor olmazsa ihtimaller üzerinden sallıyor şu olabilir diyor bu olabilir diyor ama hakkını vermek lazım ağzı iyi laf yapıyor. Maç spikeri olsa daha iyi para kazanır Allah var ses tonu çok güçlü
Serdar Çakırer
Serdar Çakırer 19 gün önce
HOLLANDA MAÇINDA İNŞALLAH UĞURCAN OYNAR DA GÖRÜRÜZ BAKALIM. HOLLANDADAN 3 YİYECEKLER... ÇAKMA FİLOZOF GÜNEŞŞŞŞ.... ADAMIN BORDO MAVİ SİYAH BEYAZ KRAVATINDAN BAŞKA RENKTE KRAVATIYOK LAVUĞUN...
UĞUR KELLEVEZİROĞLU
UĞUR KELLEVEZİROĞLU 19 gün önce
Ahmet, transferde bu sene 1 kişiyi bile tutturamadın. Futbol yorumu okey ama transfer olayına girmeyin.
Mehmet Şahbaz
Mehmet Şahbaz 19 gün önce
En büyük transfer burak kapacak ve muhammet olur bırakın sol kanat almayı bak ferdi nasıl kendine geldi bu çocuklar oynamassa gelişemez.. artı samuel gelişime açık yarim devre onu oynat yarim devre valensia yi kanatta nazımda iyi
Selcuk Tuna
Selcuk Tuna 19 gün önce
Ahmet kardeş sana Şenol hoca ile ilgili söylediklerinde katılıyorum. Şenol Güneş istifa. Acil.
MİKROuzi
MİKROuzi 19 gün önce
Balon uğurcan Hollanda maçların da leblebi gibi 3 gol yerken sıııntı yoktu barajsız gol yiyen Altay mı hatalı ah FB düşmanları ahhh
gürcan ödemiş
gürcan ödemiş 19 gün önce
sol kanat icin sanusi olsa iyi olur tempolu bir oyuncu stoper için kaan ayhan olursa iyi olur ama ben alternatif oyuncu olarak düşünürüm szalai-kim min jae ve tisserand üçlüsü iyi gidiyo ben zajc'ın değilde sosa'nın gitmesinin daha iyi olacağını düşünüyorum sağ kanat beki için transfere gerek olmadığını düşünüyorum nazım ve lisansı çıktıktan sonra burak kapacak orayı idare eder osayi de orda oynayabiliyo gördük hepimiz bunu,on tarafta bir türk olmak zorunda şimdi türk statüsünden dolayı stoperler yabancı sol kanat beki yabancı olacak orta sahadaki ikili yabancı olacak altay-nazim-irfan veya mesuttan biri önde oynucak ah bu 3 türk kuralını çıkaran zihniyete neler söylemek istiyorum ahmet abi video için teşekkürler
atalay gün
atalay gün 19 gün önce
Habercilik dediğin haberleri okuyup yorum yapmak değildir kimsenin bilmediği haberlere ulaşmaktır ali koç 16-17 kişi ile görüştük dedi ama sen 45-50 isim saydın kendini hala haklı çıkarmaya çalışıyorsun
Mahmut Akıllı
Mahmut Akıllı 19 gün önce
Harikasın harika konuş be ahmet bey allahına kurban sayğılar💙💛👍👍
Yunus Emre Vural
Yunus Emre Vural 19 gün önce
ahmet hocam mükemmel bi fenerbahçelisin seni desteklemek için bi öenrim var : Eski fenerbahçeli futbolcuları yayınında konuk edip yorumculuk yaptır 1 milyon izlenirsin
HAYATA DAİR
HAYATA DAİR 19 gün önce
Sen neden Fenerbahçe forması giymiyorsun ya çakma fenerli
Murat Uygun
Murat Uygun 19 gün önce
Şenol güneş kadro ayrımcılığı yapsın bakalım en ipini cekecekler ins
ugur er
ugur er 19 gün önce
Tutturamayan adamm
Olcay Bayram
Olcay Bayram 19 gün önce
köylü dedıklerınde uzulmustum ama senol gunes sark kurnazı fb maclarında borda mavı kravat takan cakalın tekıdır bundan sonra yere dusse ılk temeyı ben atarım
Fuat Yalman
Fuat Yalman 19 gün önce
Tmmda abi altayda şansını bulmuş biraz daha konsantre olsaydı. Lige ztn sıkıntılı başladı hazırlık maçlarında iyi değildi Avrupa maçında iki maçta iki şut geldi ikisi gol oldu. Adanademirspor maçında şutlar üzerine geldi ztn. Kendine gelmeli bir an önce! Uğurcanın çıkardığı top direğe çarptı yani topu direğe nişanlamadı. Fenerbahçeliyiz diye boş eleştiri yapmayalım arkadaşlar
Özgür Soydinç
Özgür Soydinç 19 gün önce
@Fuat Yalman Sen iyi misin 11 3 maçta. 3 haftada en fazla net pozisyon kurtaran kaleci olmuş ne diyorsun sen. İyi ki bir milli maçta bir pozisyon hatası yaptı. Bir pozisyonda hata yaptı diye adamı çöp yapacaksın ya. Hadi burdan ya.
Fuat Yalman
Fuat Yalman 19 gün önce
@Özgür Soydinç frikikde üzerinr gelen topun daha zorunu çıkaran adam orda toptan kaçıyor
Fuat Yalman
Fuat Yalman 19 gün önce
@Özgür Soydinç yaw kardeş kaleye en az şut gelen 3. Takımız. Geçen sezonki altayı göremedim ben. Ya elinden top kaçırır ya baş başa o alan daraltması vardı geçen sezon hiç biri yok
Özgür Soydinç
Özgür Soydinç 19 gün önce
Lige o kadar sıkıntılı başladı ki 11 şutu kurtardı. Gol yemedi. Şutlar üstüne gelmişmiş baska bir yerinle izliyorsun galiba maçları. Hangi lig macinda skinti gördün ? Milli maçta hata yapsa bile Uğurcanın iki ay önceki hatalarını gördük. İki hata ile kaleci ligin en iyi iki kalecisinden biri konstantre değil, iyi değil falan denemez.
Burak Varlar
Burak Varlar 19 gün önce
Lan bir tane Fenerbahçeli oyuncu oynamaz bizde hiçmi yerli oyuncu yok
beyaz gölge
beyaz gölge 19 gün önce
Medya olarak kalecimizin arkasında duruyoruz ayağına gereksiz stres yüklediniz Altay'a. Bizim taraftar da sizin gibilerin gazına gelip Uğurcan'ı iyi oynadığı maçlarda dahi gömdü. Altay'ın sorun etmediği milli kalecilik meselesini çocuğun omzuna yüklediniz. İlk hatasında sadece Trabzonlular değil tüm Fenerbahçe düşmanları yüklendi kalecimize. Altay milli takıma bile davet edilmesin hiç önemli değil. Ben iki kaleci arasında bariz kalite farkı görmüyorum. TD kimi isterse koyar. Mesut konusunu da dillere pelesenk ediyorsunuz. Yapmayın bu işleri.
Hüseyin Müdüroglu
Hüseyin Müdüroglu 19 gün önce
👌
Erkan Ertas
Erkan Ertas 19 gün önce
İlklerin takımı Türkiye şenol güneşde ne varki sistem yok vizyon yok milli takımın halide ortada
Engin Gültekin
Engin Gültekin 19 gün önce
Abi burak kapacak lisans niye çıkmıyor ??
Soner Vural
Soner Vural 19 gün önce
Morita yada steban esguia 2 sinden birinide ligin arada alınır
Ne Sen Sor Ne Ben Soyleyim
Ne Sen Sor Ne Ben Soyleyim 19 gün önce
Karşısında mahalle takımı takım var Şenol Güneş sanki italyayla oynuyor gibi konuşuyor yaw kardeşim bu takım karsi kalede ben dursam gene hata yapmazdım adamlar kaleye gelmediki zaten Altay resmen günah keçisi secti
FENERİUM
FENERİUM 19 gün önce
irfanı alalım göztepeden😂😂😂
FENERİUM
FENERİUM 19 gün önce
Berke sakatlandı mı😮😮😮😮abouuu
FENERİUM
FENERİUM 19 gün önce
Sol bekte novak var szlai var oraya ne gerek var zaten yine doldu
Murat Karaduman
Murat Karaduman 19 gün önce
Ben Altay bayindirin yerinde olsam Şenol Güneş varken milli takıma gitmem çakma filozof resmen mobing yapiyor
berat
berat 19 gün önce
Amaçları da o zaten. Fenerde diye linç için bekliyorlar, o dediğini yaparsa Volkan gibi linçleyecekler.
FENERİUM
FENERİUM 19 gün önce
Kalede alarm ney Altay ve Berke varken kaleciye ne gerek var
Değmez Be Deniz
Değmez Be Deniz 19 gün önce
berke de sakatlanmış bak videoyu yeni izliyordum
Değmez Be Deniz
Değmez Be Deniz 19 gün önce
oytuna güvenemeyiz 3.kaleci alınabilir fırsat bulunursa çünkü avrupa da var ekstra olarak
Orhan Bey
Orhan Bey 19 gün önce
Şenol güneş FENERBAHÇE düşmanlığı yapıyor.!!!
ÖNCE FENERBAHÇE
ÖNCE FENERBAHÇE 19 gün önce
YALNIZCA FENERBAHÇEYI KONUSACAGIMIZ KANALIMIZA DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ
JANDARMA
JANDARMA 19 gün önce
Şenol Güneş değil KARA DELİK
emrullah Kizilboga
emrullah Kizilboga 19 gün önce
Şenol Güneş istifa
ismail ocak
ismail ocak 19 gün önce
Altayı kimse bir maçla yok edemez onun arkasında 30 milyon taraftarı var herkes haddini bilecek
ÖNCE FENERBAHÇE
ÖNCE FENERBAHÇE 19 gün önce
YALNIZCA FENERBAHÇEYI KONUSACAGIMIZ KANALIMIZA DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ.
Deniz Dogan
Deniz Dogan 19 gün önce
Baba bir sey dikkatimi cekti. Ridvan dilmen denen sahis , bir sene fenerbahce de basarili olmus ve bu takima herseyini borclu olmasina karsin. Objektiv ligi fenerbahce yi kötüleyip, baska takima yalakalik sanan, ve isi gücü fenerbahceyi birbirine katmak olan bu sahis yine dün Aksam gereksiz kaleci ugur muhabeti acmistir. Üstünü ne basa basa uguru överek algi yapip trabzon yalakaligi yapmistir. Hemde bu günlerde altaymi, ugurmu tartismasi varken.
Selman Faruk Uğur
Selman Faruk Uğur 19 gün önce
Abi transferlerin tutmasa bile bu anlatımınla çok süpersin
Abbas Mahmoud
Abbas Mahmoud 19 gün önce
Cebelitarık Türkiye’de olsa 4 ligde oynayamaz şişirmeye gerek yok
Melih Sarp
Melih Sarp 19 gün önce
Abi senin Fb tvde program yapmanı istiyoruz
adnan albay
adnan albay 19 gün önce
Şu an Crespoda gelirse 14 yabancı oluyor. Dediğin gibi Zacjın gitmesi durumunda sol kanat alabiliriz
adnan albay
adnan albay 19 gün önce
@Cihan Koca Yani o ihtimalde var. Zaten transfer politikamız bu sene çok farklı oldu. Osayi iyi niyetli bir şeyler yapmaya çalışıyor umarım Ferdi gibi o da farklı özelliklerini geliştirir.
Cihan Koca
Cihan Koca 19 gün önce
Osayi ihtimalini kimse konuşmuyor ama onun da satılabileceği kanaatindeyim
Furkan Üstünolan
Furkan Üstünolan 19 gün önce
Bence Sergen gelsin milli takımın başına yada yabacı bir td gelsin şenoldan daha iyi yönetcekleri kesin
Aslan Firat
Aslan Firat 19 gün önce
Löw
fenerli husam
fenerli husam 19 gün önce
Crespo gustavonun yanında oynar ne yedeğı abi vıdyolarına baktım bana aynı tuncay şanlıyı hatırlattı
Ö.C
Ö.C 19 gün önce
Ne anlatdinki begenelim aylardir begeniyorum yeter bukadar herkez tahmin eder
Ö.C
Ö.C 19 gün önce
@Ahmet Konanç seninleyiz Reis seni severek izliyorum belki okuyup yazarsin diye bu sekilde yazdim bundan sonra hep pozitiviz cünkü sen bizlere deger veriyorsun mesajlarimizi gercekden okuyorsun helal olsun sana👍biz fenerbahceliyiz bu Bile yeter seni dinlemeye Adamsin
Ahmet Konanç
Ahmet Konanç 19 gün önce
Sezon uzun, önemli gelişmeler olacak ve biz burada olacağız:) Bizimle kalmaya devam et lütfen, transfer dışında da futbolda önemli konular var. lig çok zor geçecek, bizimle kal...
Murat YIldırım
Murat YIldırım 19 gün önce
Cebeli Tarıkta 8 oyuncu aynı devlet dairesinde çalışıyor. Altıma s*çtım 😂😂
İlhami Kaplan
İlhami Kaplan 19 gün önce
Ali koç ve yönetimine helal olsun transfer ettiği bir futbolcu hakkında bile en ufak bilgi sızdırmadı transferde herkes ters köşe oldu işte transfer bu çarşaf çarşaf haber çıkan şişmiş bir futbolcu transfer edilmez
Erdinç Şayan
Erdinç Şayan 19 gün önce
Keşke sosa gitse
Davut KOÇ
Davut KOÇ 19 gün önce
futbol kulupleri batmış milletin birikmiş mevduatlarını yiyiorlar, halen transfer neyi kafasınıdır anlamıyorum. Ortada başarı yok türk futbolu batmış... yazık günah israf nasıl bir yönetimdir yazıklar olsun.
Yeliz kavraz
Yeliz kavraz 19 gün önce
100 tane orta saha alana kadar ,kaleciyi bunu düşünemeyen hoca ve yönetim.Stoper yedeği yok biz habire ortaha saha alıyoruz.sag sol kanat daha yok
Yavuz Yıldız
Yavuz Yıldız 19 gün önce
Haberi Ahmet konançtan al 🙏👍🏻
Gıyasettin Güzelyaka
Gıyasettin Güzelyaka 19 gün önce
100 adam söyledin bir tane tutmadı. Bence sen maç analizi yap transfer sallama
Gıyasettin Güzelyaka
Gıyasettin Güzelyaka 19 gün önce
@Dolapdereli Memoli Haklısın Memoli, Fenerbahçe yönetiminin tarzı değişti.
Yasin Yasin
Yasin Yasin 19 gün önce
Bu adamın kanalı sırf ne sallıyor diye izliyorum
Dolapdereli Memoli
Dolapdereli Memoli 19 gün önce
Kiminki tuttu başka knk?
Fatih Ekşi
Fatih Ekşi 19 gün önce
Bence Altayı dinlendirmek için yedeğe aldı Hollanda maçı için aynı şekilde Burak ve cengiz de yedeğe geçti bu şekilde düşünüyorum eğer gerçekten tek hatadan Altayı yedeğe aldıysa ayrımcılık yapıyor demektir
ali delibaşı
ali delibaşı 19 gün önce
Abi bence inşallah oynamaz Hollanda bizi evire çevire yenecek sonra Altayı suçlayacaklar keşke hiç oyuncu göndermesek Şenol gidene kadar
Oguz U
Oguz U 19 gün önce
Hocam Burak kart cezalısı o yüzden oynamadı.
Bekir Sami Çetinkaya
Bekir Sami Çetinkaya 19 gün önce
Geçen sene Berke yoktu yanlış soyledin
Ahmet Konanç
Ahmet Konanç 19 gün önce
evet haklısınız, özür...
Aykut Alcam
Aykut Alcam 19 gün önce
Ali Koç neden oyuncularımızı milli takıma gönderiyor? Göndermeyin lan. Milli takımın başında laz fıkrası olduğu sürece hiçbir b*** olmaz
Öznur Türk
Öznur Türk 19 gün önce
Milli takıma Trabzon menşei insanlarla bir yere geleceğini zannetmiyorum. Onlar yaklaşık 30 yıldır şampiyon olamamanın ezikliğindeler!
Max Meyer'in Basın Toplantısı
12:46
FBTV
görünümler 38 B
ITZY “LOCO” M/V Teaser 2
0:16
JYP Entertainment
görünümler 3,9 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 91.Bölüm
2:7:39
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,3 Mn
Emanet 215. Bölüm Tanıtımı | KÖTÜ SÜRPRİZ!
0:52
ابن سوريا في شوارع اسطنبول وفكرة جديدة #3
20:27
Türkiye Tribunali - Pazartesi 20/9 Öğlen Seansı
2:12:18
1 in a million moments in football
8:55
ArtSoccer
görünümler 10 Mn
ITZY “LOCO” M/V Teaser 2
0:16
JYP Entertainment
görünümler 3,9 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 91.Bölüm
2:7:39
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,3 Mn
Emanet 215. Bölüm Tanıtımı | KÖTÜ SÜRPRİZ!
0:52
ابن سوريا في شوارع اسطنبول وفكرة جديدة #3
20:27
Aysel Aydoğan- Dert Ağlar Dertler Ağlar
4:01
AYSEL AYDOĞAN
görünümler 821 B
Khontkar & Kimera - Suç (Music Video) #PLA4
3:01
RedKeys Music
görünümler 33 B
Öğrenciye Kiralık Daire
1:01
Tahsin Hasoğlu
görünümler 300 B
Masumlar Apartmanı 39. Bölüm
1:57:42
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,7 Mn
Barbaroslar Akdeniz'in Kılıcı - 2. Bölüm 2. Fragman
0:55
Barbaroslar: Akdeniz'in Kılıcı
görünümler 1,3 Mn
Aşk Ağlatır - Silsila Hint Dizisi | 1. Bölüm
33:27
Aşk Ağlatır - Silsila
görünümler 371 B
Son Yaz 22. Bölüm | Adaletin Bu Mu Dünya?
2:32:29