Fenerbahçe'de Bopuendza Gündemi...

  görünümler 21,386

Ahmet Konanç

22 gün önce

🔔 Fenerbahçe'den en güncel haberler için ABONE OL ve BİLDİRİMLERİ AÇ!
► bit.ly/3fMOkO2

SOSYAL MEDYA ADRESLERİM
ahmetkonanc
ahmetkonanc
ahmetkonanc
► tiktok.com/@ahmetkonanc

Soru, görüş, öneri ve sponsorluk için aşağıdaki iletişim bilgisinden Ahmet Konanç'a ulaşabilirsiniz.
► ahmetkonanciletisim@gmail.com

YORUMLAR
Ahmet Konanç
Ahmet Konanç 21 gün önce
SEVGİLİ DOSTLAR; Farklı Fenerbahçe haberlerine ve ekstra canlı yayınlara ücretsiz şekilde ulaşmak için beni facebook.com/ahmetkonanc hesabından da takip edebilirsiniz...
Mehmet Ihsan
Mehmet Ihsan 17 gün önce
Ahmet dayı 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
Ilhami Celik
Ilhami Celik 20 gün önce
Merhaba sadece. Sunu dile getirdim soylediklerinizin 1 tanesi dogru cikmadi. Keske soyledikleriniz transfer ler gercekles seydi rica ediyorum konulari cok uzatmadan anlatmaniz daha cok ilgi cekersiniz kolay gelsin 👍👍
Yasin 66
Yasin 66 20 gün önce
Ahmet bey başınıza bir iş bi geldi bugün yayın yok
Hikmet Çetin
Hikmet Çetin 20 gün önce
Fener gollerle başlarsa fener düşmanları susar hermaçta gol ve goller eski günlerdeki gibi inşallah
Murat UCAR
Murat UCAR 20 gün önce
Büyüksün Baba
Hikmet Çetin
Hikmet Çetin 20 gün önce
Başarın kıskanılıyor kardeşim çok iyi gidiyorsun 👍💙💛👋👋👋
Mahir Yıldız
Mahir Yıldız 20 gün önce
KARADENİZ DEN FENERBAHÇE LİLİ OLMAZ BELLİ.. ÜLKE SİZDEN ÇOK ÇEKTİ HALEN ÖYLE..
Mahir Yıldız
Mahir Yıldız 20 gün önce
Blöf yapıyor kimseyi engelemiyor Eleştri gelmesin takipçiler uyanmasın...
Mahir Yıldız
Mahir Yıldız 20 gün önce
GUSTAVO OYUNCU FELAN DEĞİL..
Fırat sahin
Fırat sahin 20 gün önce
Abim seni seviyoruz ama seni takip etmeye egim
Ömer Faruk Akbal
Ömer Faruk Akbal 21 gün önce
Fenerbahçe'den resmi teklif var diyorsun tamam ama bugün adamlar açıkladı Boupendza'ya hiçbir resmi teklif yok diye.
Pistol Shrimp
Pistol Shrimp 21 gün önce
Ben seni izlerken sesi kısıyorum sen bana arkadaşlarına Öner diyorsun. İşin gücün etkileşim be reis :)
Saltuk Yasaroglu
Saltuk Yasaroglu 21 gün önce
Ben olsam Sosayi bir yilligina tutarim ve Ozani 10 Milyona satarim. Yada GG gidecek ise ve Ozana sag bektw güveniliyorsa, Ozani bu sezon sag bek olarak kullanirim nazim ile beraber.
Mert Sağdıç
Mert Sağdıç 21 gün önce
Onyrkuru ve boupendza transferleri ne durumda
Nevzat Palavan
Nevzat Palavan 21 gün önce
Boupenzaya 5 milyon euro çok fazla. Bütçemize uygun olmalı. 5.6 milyar tl. borç unutulmamalı.
Bibuçuk TV
Bibuçuk TV 21 gün önce
1.5 yıldır muric diyorsun 😂
engin karataş
engin karataş 21 gün önce
Bu çocuk adamın dibi. Kıymetini bilin kıymetini
miko miko
miko miko 21 gün önce
birtanede haberin tutsun be. hep palavra hep sıkma. bu gidişle piyasada kimsenin güveni kalmayacak sana. adın yalancıya çıkacak. kendine gel bilmediğin konular hakkında yorum yapma. seni yukarılara çıkartan bizler aynı hızla aşağıyada çekeriz akıllı ol. bu piyasada ki ler kimler yok oldu. atıp tutuyorsun bol bol. favre %99 haberin duruyor hala sitende. insanda biraz utanma olur be.
Yasin Yasin
Yasin Yasin 21 gün önce
Şimdi ben buraya neden çıktım? Niçin çıktım? Nasıl çıktım? Bunu izaha gerek yok gördünüz, yürüdüm çıktım! Ama, çıkmamış da olabilirim. Çıkmışsam çıkmışımdır, çıkmamışsam çıkmamışımdır. Görünen köy... Uzakta değildir buraya çıktıksa sonradan çıkmadık mı dedik? Bunlar bir takım uydurma laflardır... Sahi ya ben buraya neden çıktım? kim çıkardı ulan beni buraya. Kemal Sunal Filminden.😁😁😁😁😁
Tankut Kankul
Tankut Kankul 21 gün önce
Neticede emrenin aldığı bir çuvl topçu hadi gidin bakalım hangisi gidecek göreceğiz
Elçin ceferov
Elçin ceferov 21 gün önce
Salam ahmet hocam seni çok seviyoruz
Burak Kocaagaoglu
Burak Kocaagaoglu 21 gün önce
Ahmet Abi lütfen bir videon da gidicek oyunculari yorumlasana
Burak Kocaagaoglu
Burak Kocaagaoglu 21 gün önce
Ahmet Abi Daha valencia ve osayi var niye sag kanata oyuncu aliyorlar?
My Cats
My Cats 21 gün önce
Lake boupendza ve Niangi yalanladı
Efe 10
Efe 10 21 gün önce
Bravo guzel bir yayin
Nurhan Oryan
Nurhan Oryan 21 gün önce
Doğru bilgileri sizden alıyoruz Ahmet bey..
Ibrahim Yazicioglu
Ibrahim Yazicioglu 21 gün önce
Boupendza gelirse katkı sağlayacağı konusunda pek umutlu değilim inşallah yanilirim.
Ibrahim Yazicioglu
Ibrahim Yazicioglu 21 gün önce
@Emir Özgüven kardeşim takima desteğimiz sonsuz herzaman sadece biraz suphem var boupendza hakkinda cunku adamin 1 sezonluk cikisi var sonlara dogruda düşüş yaşadı gecen sezon.mesutta insallah kampta toplar kendini diri gelir kilit oyuncu olmasi lazim bu sezon artik yaratici oyuncuya ihtiyac var formda bir mesut bunu fazlasiyla karsilar.
Emir Özgüven
Emir Özgüven 21 gün önce
Abi şunu düşün yanında pası mesut Özil atıcak destek olmak lazım bak rakip takım taraftarına destek olalım
emrah yasar
emrah yasar 21 gün önce
Gustavo feneri yavaşlatıyor hızlı oyuncu lazım Gustavo maçı bitiriyor
MaNYaK Show
MaNYaK Show 21 gün önce
Bupeza. Gelirse harika olur Fenerbahçe gücüne güç katar
Marisa dida
Marisa dida 21 gün önce
Muriqi'ye Muric diyene ben Fener dusmani olarak bakiyom bilesin ahmet
cemil safa köroğlu
cemil safa köroğlu 21 gün önce
Ahmet abi dediğin doğru boupenza, alexandre lacazette tarzı oyuncu mesut ile gerçekten iş yapacağını düşünüyorum
duran bulut
duran bulut 21 gün önce
En güzel açıklama EFSANE konusuydu... Selçuk Şahin Çubuklu giyerken efsane..Aleksde çubuklu giyerken efsane..
Mete Gultekin
Mete Gultekin 21 gün önce
Kime inanalim.. biriniz boupendza bitti biticek diyosunuz biriniz anlasma olmadi arada para farki çok hatta italyada bir takima gidecek diyosunuz...
Erman Direkci
Erman Direkci 21 gün önce
Ahmet abi vallaha saglam uyduruyosun yavvvv hatirliyorum bir kac ay once yeni hoca Okan Buruk olabilir diyodun, at yalani seveyim inanani
Yurt Gunes
Yurt Gunes 21 gün önce
Bu sinirlenmek de sana hic yakismiyor yaw 😁😁😁
İstanbullu Aile
İstanbullu Aile 21 gün önce
Helal olsun kardeşim seni izlerken bende duygulandım, benimde bir oğlum oldu, bir küçük kanarya daha geldi. Fenerbahçenin hakkını kimse yiyemez.
ibrahim YAKA
ibrahim YAKA 21 gün önce
Ben bu zaman kadar tutan duyumunu görmedim duyumu birak yorumcu ol
Birkan Sametoglu
Birkan Sametoglu 21 gün önce
Samuel ve valencia varken sağ kanada transfer yapmak nedir ya alt tarafı tr ligi abartmayın ayrıca valencia geriye gelip bek oyuncusuna yardım ediyor
Cenqiz
Cenqiz 21 gün önce
Dakika 23:40 ta yaptığın çıkış Lİke getirdi :)
Muhammet Hdirlar
Muhammet Hdirlar 21 gün önce
novak kesinlikle kalmali caner kafadan sakat ne yapacagi belli olmayan biri.
Ömer Faruk Çıtak
Ömer Faruk Çıtak 21 gün önce
Yemin ederim tüylerim diken diken oldu 25.00 helal olsun Ahmet Abi konuş ARKANDAYIZ...
mustafa baran
mustafa baran 21 gün önce
Sağ kanada malp alsak ortada Yasuo solda j4 mesut da orianna zaten kesin sampiyonuz
selahattin çelik
selahattin çelik 21 gün önce
bu tip programlarda mhk ye federasyona yaptıkları haksızlıoı kafaslarına vurmamız lazım
Murat Kemal
Murat Kemal 21 gün önce
Ağzına sağlık abi sondaki konuşma çook doğru ve güzeldi..
eskimiş birisi.
eskimiş birisi. 21 gün önce
⭐⭐⭐⭐ Bu size yeter 📌
Sahib Uluxanov
Sahib Uluxanov 21 gün önce
Kısalt şu videoları ya, o kadar sabır yok
ECEM NAZ ÇOBAN
ECEM NAZ ÇOBAN 21 gün önce
Nedense mesuttan umidım yok lig başlar 3-5 hafta sonra yerini pelkas veya irfancana kaptırır gibii geliyor
karamanlilhan
karamanlilhan 21 gün önce
Yalanlarin bitmiyor kardes.
Alpay Sahin
Alpay Sahin 21 gün önce
Canerin baska pozisyona evrilmesine gerek yok evrimlesicek olan bupenza olur caner sol aciga gelince bupenza iceriye girip bir santrafor gibi oynayacaktir
Alpay Sahin
Alpay Sahin 21 gün önce
Abi gelen geceni engelliyorsun ondan sonra begeni cok az kaldi diyosun Buarada sag aciga fb transfere ihtiyaci yok bence valencia varken transfer edip yedek oturdacaklarsa cok sacma
Selcuk Kaya
Selcuk Kaya 21 gün önce
29 dakika yayin bi tane dişe dokunur haber yok
Hayri Onbasi
Hayri Onbasi 21 gün önce
Helal olsun devrem ayni doza devam Burasi fenerbahçe bu sevda bitmez
Fırat
Fırat 21 gün önce
Ahmet abi son 7 dk neydi öyle videonun. Kanım çekildi. Senin savunduğun kadar başkanımız savunamıyor malesef takımı. En azından savunuyorsa da biz göremiyoruz
Anıl Göksel
Anıl Göksel 21 gün önce
Hatayspor İle ne zaman maç yapacağız
Ne Sen Sor Ne Ben Soyleyim
Ne Sen Sor Ne Ben Soyleyim 21 gün önce
Fenerbahçe hatalı transfer yapiyor Ali Koç ve yönetim artık FB yakışan futbolcular almasi lazim
Anıl Göksel
Anıl Göksel 21 gün önce
Onyekuru ne zaman açıklanacak Ahmet abi Hafta sonu diyorlardı en son 💛💙
Ömer Ercan
Ömer Ercan 21 gün önce
25. Dk sonrası için teşekkürler Ahmet bey işte bu
Hsyn Bzdmr
Hsyn Bzdmr 21 gün önce
Fenerbahçe Boupendza transferini Salı günü açıklar. Tahmini anlaşma şartları 5 milyon Euro para artı Sinan Gümüş Ferdi kiralık Barış Alıcı bonservisi ile bu iş biter
Hsyn Bzdmr
Hsyn Bzdmr 21 gün önce
@Anıl Göksel Osayi yi vermez Fenerbahçe
Anıl Göksel
Anıl Göksel 21 gün önce
5 milyon+ Ferdi Kadıoğlu bonservisiyle birlikte Osayi Samuel kiralık istiyor Hatayspor
Fatih Sele
Fatih Sele 21 gün önce
Boupenza'yı istemiyorz. Boşuna kendini helak etme Ahmet. Birinci sınıf golcü bekliyoruz.
The Prime
The Prime 21 gün önce
Pereira yıldız değil verimalinacak santrofor istiyor
Bulent Tekinisik
Bulent Tekinisik 21 gün önce
Ağzına sağlık ahmet bey helal olsun sana
Turel Karadayi
Turel Karadayi 21 gün önce
mesut savunma yapmıyor mecburen pelkas oynamalı nasıl olacak pelkasta boş adam değilki kardeşim. benim hala serdarı almışsak muriçe gerek olmadığından yanayım orada samattayı iyi motive edersek serdarla beraber değişimli olarak oynarlar. çünkü ikisininde farklı özellikleri var.
Anıl Göksel
Anıl Göksel 21 gün önce
Samatta dan cacık olacağını düşünmüyorum
Erhan Yüksel
Erhan Yüksel 21 gün önce
BOŞ HABERLER SPOR MÜDÜRÜ
Berkay Güler
Berkay Güler 21 gün önce
Ayrıca abi tahtaya yazdığın bu kadro çok sıkıntı yaşar Mesut u taşıması için bu takımın kanatlarda hem ofansa hem defansa gelen kanat oyuncuları olması gerekli en azından biri
Suat Çaylı
Suat Çaylı 21 gün önce
TEK GERÇEK FENERBAHÇE
Berkay Güler
Berkay Güler 21 gün önce
abi boupendza yı anlattıkça ne kadar yanlış bir transfer olacağını daha iyi anlıyorum adam paragöz ve alemci hatayda alem yapan istanbulda ne yapar bilemiyorum inşallah gelmez koskoca dünya da oyuncu kalmamış gibi
Medya İnsanı
Medya İnsanı 21 gün önce
ayırdığın adamlara hak veriyorum boş adamsın
Mikail Soysal
Mikail Soysal 21 gün önce
Bu güne kadar en iyi yayınını yaptın seni tebrik ediyorum bu Kanal İlk günden beri takip ediyorum
ismail ezedin
ismail ezedin 21 gün önce
Ahmet bey bu kadar uzun video yayınlamaya, gereksiz mesaj okumaya, yardım edenlere teşekkür etmeye devam ederseniz bırakın 40 bini geçmeyi daha da aşağıya düşersiniz. Sizi siz yapan 10 dk lık programlarınıza dönün.
Emrah Doğan
Emrah Doğan 21 gün önce
Sosa gustavo tisserand lemos caner samatta gökhan serdar aziz le yeni sezonda devam edilmemeli
Emrah Doğan
Emrah Doğan 21 gün önce
Mame diouf var hatayda o daha çok katkı sağlar kariyeri de boupenzadan çok yukarıda
Muhammed Cengiz
Muhammed Cengiz 21 gün önce
İnstagramda gördüm bir sayfa ahmet konac ronaldo an meselesi demiş dogrumu
Abbas Mahmoud
Abbas Mahmoud 21 gün önce
Ağzına sağlık son beş dakika konuşman Fenerbahçeli yöneticilerden beklerdik sayın Ali Koç çok iyi Fenerbahçeli ama kaşısında çok güçlü algı yöntemiyle ligi yöneten Galatasaraylı ve Beşiktaşlı yöneticiler var
Ilhan Güngör
Ilhan Güngör 21 gün önce
Ya topraģım, herşey güzelde, bu yüzümüz gülecekmi
Mikail Soysal
Mikail Soysal 21 gün önce
Ahmet abi bu efsane konusu hakkında çok haklısın
E &E
E &E 21 gün önce
Sosa, Caner, Gökhan,samatta,lemos, tiserand,ilk akla gelen gitmesi gereken
Özkan Aydoğdu
Özkan Aydoğdu 21 gün önce
Hayırlı işler olsun inşeellah
İsmail Santur
İsmail Santur 21 gün önce
her duydugunu abartip kopurtup reyting yapiyosun duyumculuk cok kotu beceremiyorsun sadece gaz baska bisey degilsin
taraftar
taraftar 21 gün önce
Biz şimdiye kadar helikopterle uçakla ne adamlar aldık getirdik fenerbahçemizin işi gücü hava eniyi yaptığımız şey bu sonuç, sıfıra sıfır elde var sıfır.
Atakan Agirbas
Atakan Agirbas 21 gün önce
Taraftarın sesi yürekli Ahmet Konanç satılık köpeklere inat konuş abim destekçiniz her zaman
levent altan
levent altan 21 gün önce
Bence bizim takım 3 4 3 e çok uygun bir takım. Orta saha oyuncularımızın hepsi emsalsiz
levent altan
levent altan 21 gün önce
@The Prime gustavo ozan İrfan mesut. Bu 4 luden 1 kişi sahada uzak kalmamalı. Bu 4lu uyumlu bir şekilde sahaya adapte edersek çok can yakarız. Hayali bile çok guzel
The Prime
The Prime 21 gün önce
Mesut Gustavo gibi yıldızları oynatmicak halı yok hele mesut
Ferit tumaç
Ferit tumaç 21 gün önce
Daha 1 ay önce doğru çıkmayan haberleri unutmadık. Balık hafızalı bir toplum olduğumuz için çabuk unutuyoruz. ALLAH bir sözünden başka hiçbir haberini ciddiye almıyorum. NOKTA
M.M.Recep Uyar
M.M.Recep Uyar 21 gün önce
25:00 adam coştu Ya laaaa helalllllll
ahmet yilmaz
ahmet yilmaz 21 gün önce
Ahmet günlük duydugumuz haberleri nedense enson senden duyuyoruz.
Hakan Aydın
Hakan Aydın 21 gün önce
Bende tamamen kafadan kurgulayıp boyle sallasam takip edermisiniz. Bukadar güzel sallıyor diyemi takip diliyor.. sanki ali kocun yanıda yatıp kalkiyo kimse duyamıyor da bu duyuyor 🤣🤣🤣
Jaywuuz
Jaywuuz 21 gün önce
Kanalin hakkini veriOrsun Helal olsun kardesim
Jaywuuz
Jaywuuz 21 gün önce
GK Altay LB Transfer CB szalai CB Caulkler RB Nasim Sangare CM Ozan / Sosa CDM Gustavo CAM Mesut/Irfan LW Boupenza ST Valencia RW Pelkas
MUHAMMET DAŞDEMİR
MUHAMMET DAŞDEMİR 21 gün önce
Abi pelkas nerde oynayacak
Erdim kılıkçıer
Erdim kılıkçıer 21 gün önce
💛💙👑
Jaywuuz
Jaywuuz 21 gün önce
Pelkasi yedekmi birakiyorsun Ahmet ??
Mike D.
Mike D. 21 gün önce
Niang cöp
Jaywuuz
Jaywuuz 21 gün önce
Forvete gerek yok bence.. beklere birer isim daha yeter ... israfa gerek yok bence
İbrahim Aytekin(1377)
İbrahim Aytekin(1377) 21 gün önce
Boupendza lazimm
Anıl Göksel
Anıl Göksel 21 gün önce
Valencia Serdar iyi de Samatta kalmasın takımda cola cola reklamı yapmaktan başka Bir işe yaramıyor
onur uluyuz
onur uluyuz 21 gün önce
aynen samata valencıa serdar var kanatlara tazı gıbı adamlar alınsın yeter
Coldplay Radiohead
Coldplay Radiohead 21 gün önce
Yine bomboş bir yayın olmuş, tebrikler ahmet.
müjdat er
müjdat er 21 gün önce
Efsane konusunda sana katılıyorum. Çubuklu formadan başka efsane olmaz.
Ediz Ege Life
Ediz Ege Life 21 gün önce
AHMET KONANÇ SENDEN BİR RİCAM OLACAK ŞU HAKEMLERE SALLAMAYI BIRAK AGA SEN FENERBAHÇESİN CUMHURİYETSİN HAKEMLERİDE YENECEKSİN BU BEYİNSİZ FUTBOLCULAR ÖZELLİKLE OZAN MERT HAKAN VE CANER NERDE OYNADIKLARININ FARKINDA DEĞİLLER ÖRNEK SİVAS MAÇI DÖVE DÖVE O MAÇI ALACAKTIN AGAA ALSAYDIN ŞAMPİYONDUN EMREDE DEWAM EDİYOR OLURDU BIRAK HAKEME SALLAMAYI HERKESİN BİZE DÜŞMAN OLDUĞUNU ZATEN BİLİYORUZ SALLIYCAKSAN BU İSTİKRARSIZ ÖNÜNDEKİ ADAMA PAS ATAMAYAN DEVAMLI KALEYE DÖNEN ÇALIM ATAMAYAN TOP EZEN BEYİNSİZ FUTBOLCULARA VE İŞİ BİLMEYEN YÖNETİME SALLA NOT : YÖNETİM HALA NERDE GOL KRALI WAR ONU ALMA PEŞİNDE ÖNCEDEN BU HATA ÇOK YAPILDI ÖRNEK FERNANDAO (KENDİ GOL KRALINI İÇİNDEN ÇIKARIRSAN O ZAMAN TAKIM OLMUŞSUNDUR.ÖRNEK GENÇ SEMİH
Franz KAFKASİ
Franz KAFKASİ 21 gün önce
Geçen sene tatilde seni izliyordum transferleri dizdin. Şimdi evleniyorum balayına gidicem gene seni izliyorum😄deliye döndürdün bizi be..
Nizamettin Alıcı
Nizamettin Alıcı 21 gün önce
Abicim şampiyon olamadi diye takimimizi birakacak halimiz yok 7 sene degil 27 sene olamasada sonuna kadar FENERBAHÇE
Ediz Ege Life
Ediz Ege Life 21 gün önce
AFEDERSİNİZ AMA BU PAREİRADAN BİR BOK OLMAZ DK 1 GOL 1 , 5 GENCİ KAMPTAN GÖNDERMİŞ YİNE AYNI TERANAO
arat
arat 21 gün önce
Boupendza nın menejeri konuştu türkiyeden hiçbir teklif almadıklarını söylüyor yurtdışından bi kaç takım ilgileniyormuş 8.1 m euro hedef belirlemiş hatay
Mehmet Ali Arslan
Mehmet Ali Arslan 21 gün önce
Sağ ve solbek kim gelir abi
Ediz Ege Life
Ediz Ege Life 21 gün önce
Pereirada değişik aga gençlerin hepsini kamptan postalamış aga yokmu şöylere gençlere önem veren teknik direktör
Anıl Göksel
Anıl Göksel 21 gün önce
Pereira hocanın işine karışmayız Bir bildiği vardır
Vakt-i Fener Lansman Özel Yayını
2:18:38
Satın Almak İSTEMEYECEĞİNİZ 8 Teknolojik Ürün
6:30
Yoksa Duymadın Mı?
görünümler 85 B
2022 SONBAHAR'INA DİKKAT! - Abdullah Çiftçi
31:12
Abdullah Çiftçi
görünümler 306 B
Günün Röportajı: Mesut Özil
18:19
FBTV
görünümler 360 B
Satın Almak İSTEMEYECEĞİNİZ 8 Teknolojik Ürün
6:30
Yoksa Duymadın Mı?
görünümler 85 B
2050 Yılında Youtuberlar | 200 Liraya Video Çekiyorlar
8:08
Altın Alma Zamanı Mı? İslam Memiş | EkonomiTubeTV
20:53
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 3-2 Greuther Fürth
9:32
Fenerbahçe SK
görünümler 481 B
Celling fan Coil winding Machine#short
0:32
PK Skills
görünümler 1,1 Mn
ALI471 x UZI - ACAYIP [official video]
2:59
Ormanlar yanıyor! 30 Temmuz 2021 FOX Ana Haber
7:41