Aaron Boupendza Fenerbahçe’de demenin vakti geldi mi? Son bilgiler…

  görünümler 19,015

Ahmet Konanç

23 gün önce

🔔 Fenerbahçe'den en güncel haberler için ABONE OL ve BİLDİRİMLERİ AÇ!
► bit.ly/3fMOkO2

SOSYAL MEDYA ADRESLERİM
ahmetkonanc
ahmetkonanc
ahmetkonanc
► tiktok.com/@ahmetkonanc

Soru, görüş, öneri ve sponsorluk için aşağıdaki iletişim bilgisinden Ahmet Konanç'a ulaşabilirsiniz.
► ahmetkonanciletisim@gmail.com

YORUMLAR
Ahmet Konanç
Ahmet Konanç 22 gün önce
SEVGİLİ DOSTLAR; Farklı Fenerbahçe haberlerine ve ekstra canlı yayınlara ücretsiz şekilde ulaşmak için beni facebook.com/ahmetkonanc hesabından da takip edebilirsiniz...
HighOne
HighOne 22 gün önce
Canerin Samandirada bu kadar cok fazla küfür etmesine ne diyorsun? Takimda sirf ondan küfür duyuluyor. Sadece onun küfür etmesi takimda bence büyük bir dengesizlik.....
Furkan Kaya
Furkan Kaya 21 gün önce
Kemal Ademiden daha büyük potansiyel olduğunu söyleyen dostlarım var, bu önemli. Kemal Ademi kadar efendi değil sahada, kudurtucu bir tarzı var açık söyleyeyim. Kısa boyuna rağmen hava toplarında etkili, dönüp vurabiliyor vücudunu çok iyi kullanıyor. Pozitif anlamda beleşçilik seviyesi yüksek. Kemal Ademi gibi Samatta gibi hayal edin :DAGAHAJAHAJWHAJWHWJWH
Muhammet Vural
Muhammet Vural 21 gün önce
Çok salliyorsun gelmesin ne gereği var kardeşim artık bu kadar sallama yok içerden bilgi alıyorum yok öyle yok böyle diyorsun yönetim ters köşeye yatırıyor seni artık bence susmalisin
İbrahim Men
İbrahim Men 22 gün önce
Ya bırak kardeşim adamlar yalanladı artık sana inanmıyoruz kusura bakma
descartes
descartes 22 gün önce
Ali koç adı üzerinde hep algı var, mesela bip spor tetikçisi Serdar ali çelikler sürekli ali koç hakkında olumsuz yayın yapıyor
descartes
descartes 22 gün önce
Serkan tokat ve Koray gencerler var hakemi olmuş. Bu iki hakem fanatık gs li ve ikisi de görev aldıkları her maçta feneri katletmiş sütü bozuklar
Eren Akmaz
Eren Akmaz 22 gün önce
Bu sezon şampiyon olursak bu taraftar 4 yıldızlı forma hasretinde olunca yönetimle karşı karşıya gelecek gibi hissediyorum
Berkay Eroğlu
Berkay Eroğlu 22 gün önce
Elimizde pelkas diye bir topçu var geçen sezonun en iyisi tek başına baya maç aldı ama burası Fenerbahçe hep saçma saçma macera aranır ya kaleden 40 metre uzakta oynatilir yada satılır neden mi çünkü iyi oynuyor. sonra neden şampiyon olamıyoruz vasat seviyoruz hocam vasat
descartes
descartes 22 gün önce
Niang ismi geçiyor adam son iki senede 8 gol atmış böyle bi adam alınacağına samatta oynasın
descartes
descartes 22 gün önce
Abi hiçbir transfer haberin doğru çıkmadı. Boupenza da yüzde 99 gelmeyecek demektir
Davut Özcan
Davut Özcan 22 gün önce
ahmetciğim aynen dediklerine katiliyorum boupendza uygun maliyette hemen alınmalı
Serdar Pehlivanlar
Serdar Pehlivanlar 22 gün önce
Kemal ademi samatta perotti lemos zjah sosa tiam Tisseland bunlarim satilmasi lazimm .
Aytek yilmaz
Aytek yilmaz 22 gün önce
Fenerbahçe kendisi bulacak arkadaş Bupendza ları ! Slazai gibi mesela..kırk yılın başında bı Slazai geldi Allah tan... scout ekipleri ne iş yapar ! sonra böyle Anadolu takımlarından milyonlarca Eurolar verip adamlar alıyoruz... Fenerbahçe nin acil alt liglerden bir rezerv takım satın alması gerekiyor, genç yetenekleri bulup bu takımda oynatması lazım..
ismail ezedin
ismail ezedin 22 gün önce
Sağ bek Ozan olur.
Cly NeM
Cly NeM 22 gün önce
irfranı kanat oynatırsanız ztn yandık biz perera irfanı kanat oynatmaz
Deva Hel
Deva Hel 22 gün önce
Türk sporculari ve Teknik heyetleri parayi buluncu, alttan vidalari gevsiyor problem bu
Selçuk Cebeci
Selçuk Cebeci 22 gün önce
bounpenza fenerbahcenin futbolcusu olamaz, 3.4 işe yaramaz futbolcu alacağınıza , adam gibi golcü alın
Ergül Akdağ
Ergül Akdağ 20 gün önce
Ahmet hoca dünyada başka futbolcu kalmasını bu adamdan başka yere göğe sigdiramiyoraunuz Messi oldu mubarek
Ergül Akdağ
Ergül Akdağ 20 gün önce
Fotbolcu iteleme taktigi
Ergül Akdağ
Ergül Akdağ 20 gün önce
Yorumcular bir futbolcuyu ovuyorsa eğer ondan bu halt olmaz
Eren ERTUĞRUL
Eren ERTUĞRUL 22 gün önce
Valencia’yı sağ iç koymuş:)
Cem Erdem
Cem Erdem 22 gün önce
Pelkası'ı göndermek aptallık olur... Ozan ve Sosa gitmeli... Ozan istikrarlı bir oyuncu değil...
Eyüp Kök
Eyüp Kök 22 gün önce
KEMAL ADEMİYE GELECEK OLURSAK VEDAT MURİÇ GİBİ EFENDİ DEĞİL KUDURTUCU BİR TARZI VAR PUHAHAHAHAHAHA
Fatih Uçar
Fatih Uçar 22 gün önce
Artık bi golcu getir be ahmet abi :) . seviyoruz seni.
Süleyman Açıkgöz
Süleyman Açıkgöz 22 gün önce
Bupendzanın geçen sene attığı gollerin hepsine bi bakın adam hep jeneriklik goller atmış inşallah olur bu transfer
süleyman karayurt
süleyman karayurt 22 gün önce
Sana katılıyorum lakin bu adamın öncesi yok tek bir sezon oda Alanya büyük para verirlerse çok büyük risk ayrıca boudpenza tam santrafor da değil.yine ya tutarsa transferi olmasın artık.tam nokta lazım bize
Major Ingram
Major Ingram 22 gün önce
sosa yı göndermek intihar olur
Semih Aygan
Semih Aygan 22 gün önce
Yorum
Emirhan Sozer
Emirhan Sozer 22 gün önce
Zikengayıl geliyordu
Ahmet Er
Ahmet Er 22 gün önce
haci abi aileyi buyutelim diyosun millet ayni seyleri tekrar edip duruyor ben oyle dusunmuyorum diyorsun sen dusunmeye bilirsin sen bizim icin bi icerik cikartiyorsun bizi sıkıtığın icin millet abonelikten cikmaya devam ediyor bu cok normal artik bunu onune koy bi dusun artik...
Yasin Yasin
Yasin Yasin 22 gün önce
SADETTiN TEKSOY = AHMET KONANÇ😁😁😁😁😁😁😁🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Murat Tekin
Murat Tekin 22 gün önce
abi sen diyene kadar 50 tane muhabir acikladi zatenn...
Emre Demirgün
Emre Demirgün 22 gün önce
destek
Mehmet ali Berk
Mehmet ali Berk 22 gün önce
Fenerbahçe bi oyuncu isterse alır bence transfer ederler çok katkı sağlayacaktır
Mike D.
Mike D. 22 gün önce
Fenerden bişey olmas fenerli dostlar. Umudumu kaybettim. Kupa bekleyerek ömrüm bitti.
Berkay Güler
Berkay Güler 22 gün önce
Boupendza ya verilecek parayı direk santrafora gömmeliyiz bence orta sahadan giden olmayacaksa iyi bir sağ bek alınıp irfan sağ kanatta değerlendirilebilir Osayi yi geliştirebilsek çok iş yapar bu kadar kolay gözden çıkarılmamalı bence ama en önemli kısım takımca hücum ve savunma yı ne kadar iyi yapacağımız
murat vardar
murat vardar 22 gün önce
Bence sosa ve mert hakan gönderilmeli ve takım 3,4,1,2 veya 3,4,2,1 dizilişine çalışmalı ozanida 4 lunun sağında kullanmalıdır
Örümcek Adam
Örümcek Adam 22 gün önce
Bupenza'ya ne mi verildi ? 3.5 milyon euro + Thiam + 2 Tane kiralık oyuncu
Erhan Yuksel
Erhan Yuksel 22 gün önce
Hamsileri şampiyon yapmaya uğraş derin lobi ler
Ahmet Faruk Durak
Ahmet Faruk Durak 22 gün önce
Yazik emre belezoglu gelismez korwlir orda yerinde olsam kabul etmem
Hüseyin Efe
Hüseyin Efe 22 gün önce
Bu takım 4 3 3 oynar bence mesut önünde 2 forveti beslemeli iki forvete de yakın olmalı ozan tufan kendini sağ bekte parçalamamalı 2. Yarı gidişata göre gustavo yerine oynamalı orjin bir sağ bek alınmalı bence buta olmalı o
Abbas Mahmoud
Abbas Mahmoud 22 gün önce
Boupendza çok denğesiz bir oyuncu büyük takım oyuncusu değil
süleyman karayurt
süleyman karayurt 22 gün önce
Abi sen ne anlatiyon Allah aşkına niye sürekli kendi kendine yorum yapiyon.antin kuntin yapmacık pozlara giriyon sen böyle devam et 41 bin abonen 45 değil nereye gider görürsün.bi tane daha eksilt.haaa sen 100 de 99 fenerli de degilsin.eger sen fenerli olsaydın bir taraftar olarak bunu hissederdim.ilk zamanlarından beri takipdeyim ama artık kafa sisiriyon kendini bı gözden geçir.bir dost olarak tavsiyem
Ahmet Faruk Durak
Ahmet Faruk Durak 22 gün önce
24
Hüseyin Efe
Hüseyin Efe 22 gün önce
Emeğine sağlık ahmet bey hergün dinliyoruz istemeyen dinlemez abi sen devam et bu sene o sene inşallah 🙏 çoğu fenerbahçeliden daha çok hakediyorsun bu şampiyonluğu
Cey Cey Okaça
Cey Cey Okaça 22 gün önce
Yine tutmayacak haberin, sonra çıkıp, görüşüldü olmadı diyeceksin. Aklımızla alay etme artık. Görüşme ayrıdır, anlaşmak ayrıdır. Sen bugün anlaşma oldu dedin. Unutma !
ejderim ejder
ejderim ejder 22 gün önce
Okaça bukaça yok kandirmaca çanaklar çomlekler aynalar taraklar 5 lira..
Mete Gultekin
Mete Gultekin 22 gün önce
Hergün aynı şeyleri farklı versiyonlarıyla anlatmakta bence takdire şayan bir olay...!
Yücel Sezen
Yücel Sezen 22 gün önce
İroni ama yinede böyle düşünen varsa izlemesin kardeşim
Ercan Kuşluoğlu
Ercan Kuşluoğlu 22 gün önce
Boupendza bence santrafor olarak gelecekse gelsin ben kanada perotti tipindr dar alandan çıkabilen mesuta irfana pelkasa uyum sağlayabilecek pas oyununu bilen aynı zamanda bire biri oynama özelliği olan birini isterim Boupendza kanatta bu işleri yapamaz güçlü patlayıcı özelliği santraforda iş görür ama ben kanada daha büyük takım oyuncusu isterim bu arada kanat geleceksede perotti thiam ferdi ve sinan gitmeli bu takımdan böylece takım biraz rahatlar
Murat Çakır
Murat Çakır 22 gün önce
Boupenza yaşı genç gelmesi lazım
Oturan Kartal
Oturan Kartal 22 gün önce
İrfan can onbir milyon Euro ediyorsa boupebza yirmi iki milyon Euro eder.Gecen sezon şampiyonluğu golcü değil irfan kahveciyi alarak kaçırdık ve göz göre göre yaşandı.
Recep kaan Gülbay
Recep kaan Gülbay 22 gün önce
Emre milli takımda zaman kaybeder
Yavuz Onma
Yavuz Onma 22 gün önce
Gerçekten Boupendza tam isabet olur. Samatta dan tiam dan papis sisse den hayli fazla iş yapar. Hemde daha yaş olarak genç inşallah..
Sabri Senses
Sabri Senses 22 gün önce
Ne Bopenzaymış devamlılığı, istikrarı olmayan kötü adamı alamadınız.İyi olsa Beşiktaştan 7 gol yedikleri maçta 1 gol sallayamadı adamı çok büyüttünüz. Diğer takınların yıldız yaptıklarını alacaklarına scot ekibi çalışsında yıldız olacak oyuncu bulsunlar bırakın şu Bopenzayı elinizde patlar. Adana Demir gibi bile olamadınız.
Semih Aydos
Semih Aydos 22 gün önce
3.5.2 oynamamız lazım artık
Cihangir Çelik
Cihangir Çelik 22 gün önce
AHMET KONANC SENİNDE NE DEDİĞİN BELLİ DEGİL METİN TOKAT İLE İLGİLİ ALİ BASKAN PEŞİNİ BIRAKMASIN DİYORSUN SİMDİDE ALİ KOC NİYE ÖNE ÇIKIYOR DİYORSUN
Şaban DOGAN
Şaban DOGAN 22 gün önce
bu serkan tokat bu sene yaptığı skandallara rağmen hala orada duruyorsa tff yi istifaya davet ediyorum...
Erdim kılıkçıer
Erdim kılıkçıer 22 gün önce
Gelmesini iple çekiyoruz
Uğur Salman
Uğur Salman 22 gün önce
Boubendza alınırsa büyük hata olur, harcanan paraya acırım, bu süreç çok saçma geçti, daha tecrübeli ve nokta atışı bi forvet alınmalı
Özgür Soydinç
Özgür Soydinç 22 gün önce
Bu adama eğer 3 ya da en fazla 4 milyon üzeri verirseler hiç faydalı bir şey yapmış olmazlar
Umut Onat
Umut Onat 22 gün önce
Boupendza haberlerinden sıkılan arkadaşlar 7:20 sarabilirler, Rica ederim
karamanlilhan
karamanlilhan 22 gün önce
ulen herzaman gulduruyorsun sen ne ayaksin ahmet.
Kemal alp
Kemal alp 22 gün önce
Kucuk ahmet cevap verdi titrek bir sesle, 36 giyiyoyum abi.
Ersin özgür tunç
Ersin özgür tunç 22 gün önce
Lazio Fenerbahçe'ye kısas yapıyor
Umut Onat
Umut Onat 22 gün önce
Aynen aynen, hatay bize iktircek sende yok forvet cimri olur yok soyle olur diye bos yap millete 👏👏👏 Hani ozel hayati sorunluydu, sikintili oyuncuydu ne degisti abi ben neyi kacirdim ???
Ersin özgür tunç
Ersin özgür tunç 22 gün önce
Emre Belözoğlu hocaya hayırlı uğurlu olsun
İlker Talat Akdemir
İlker Talat Akdemir 22 gün önce
Ahmet bey fenerin defansa caulker atilla ikilisi olmaz yanlış düşünüyorsunuz.ikisi ağır olur.Mutlaka iyi bir hızlı stoper lazım takıma.Bu arada bu Muriç sevdanızı anlamıyorum.35 lik dzeko bile Muriç e 10 basar.
dodo yaman
dodo yaman 22 gün önce
Bombos bir video daha basarili.
Efkan Ceran
Efkan Ceran 22 gün önce
YAYINLARI KALİTESİ ÇOK DÜŞTÜ BİR SÜRÜ PLATFORM DA YAYIN AÇIP PARA KAZANAYIM DİYE KALİTE YERLERE DÜŞTÜ HEM GÖRÜN KALİTESİ 1 PİXEL VE HER SANİYE YAYIN DONUYOR VE YORUMLARI OKUMANA RAĞMEN 1 KELAM LAF BİLE ETMİYORSUN NEYSE İZLENMELERDE DÜŞTÜ ABONELİKLERDE TAKILDI İNSANLAR SALAK DEĞİL
kenan uğurlu
kenan uğurlu 22 gün önce
Yav ne buopendzasi yav sağlam yıldız forvet alın yoksa hiç almayın
İbrahim Aytekin(1377)
İbrahim Aytekin(1377) 22 gün önce
Aldıkta ne oldu cisse samatta😂😂😂😂
Ersin özgür tunç
Ersin özgür tunç 22 gün önce
Annemin bir numaralı adamı Altay Bayındır Babamın bir numaralarını dimitris pelkas Benim favorim Mesut Özil
Bekir Sami Çetinkaya
Bekir Sami Çetinkaya 22 gün önce
Alanya sosa novak ve ferdiyi istiyormuş olacak iş deyil
Nebi İldam
Nebi İldam 22 gün önce
Berka gidiyor mu giderse doğan alemdar alınacağı söylentileri doğru mu
Emre Macar
Emre Macar 22 gün önce
Canım Ahmet abim be. Yine yirmi tane forvet getirdi takıma, helal olsun.
Ergül Akdağ
Ergül Akdağ 20 gün önce
Guizada İspanya gl kralı olarak gelmişti Ahmet bey
Ergül Akdağ
Ergül Akdağ 20 gün önce
İçimiz dışımız boupebza oldu
Hep Yek
Hep Yek 22 gün önce
daha iyisini sen yap
Can DEMIROREN
Can DEMIROREN 22 gün önce
Zeka kusurlu o gelebilir diyor adı üstünde SÖYLENTİ ve HABER olabilir de, olmayabilir de,
Анзуа Бербатов ✓
Анзуа Бербатов ✓ 22 gün önce
Ahahahahaha
Ferhat Semerci
Ferhat Semerci 22 gün önce
Ya ne riski adam topcuyum diye bagiriyo iddia ediyorum Türkiye'de gezal da dahil onun gibi yetenekli kanat oyuncusu yoktu geçen sene nwakame vardı oda yaslandı al bak keyfine yok bı sezon oynamış yok falan olmu ya Burak 30 yaşından sonra kendini buldu oynadı şimdi kral diyorlar adam kendini 24 yaşında buldu bundan sonra onu açık risk falan yok boş konuşmayın Salih uçan da geçen sene top oynadı bazı insanlar geç oluyo buda geç olanlardan..
Ferhat Demir
Ferhat Demir 22 gün önce
Vedat muriç kendini toparlayamazsa bizde ikinci Guiza vakası olur
Ferhat Demir
Ferhat Demir 22 gün önce
Emrenin milli takım tek. Direktör yardımcısı olması gayet güzel kendini geliştirecektir
Ilkay Camlar
Ilkay Camlar 22 gün önce
Büyük takım oyuncusunda aranması gereken ilk özellik kısa pas başarısıdır. Lütfen zorla bu adamı aldiracaksin takıma. Geldiğin de %100 başarılı olamayacak. Her yayınınızda bunları yazacam. FENERBAHÇE YE ZARAR VERİYORSUNUZ. ARTIK BOUPENDZA HABERİNDEN VAZ GEÇİN. Takıma en büyük zararı sözde Fenerbahçe li spor yazarları gazetecileri veriyor. Ayıptır
Selçuk Bozo
Selçuk Bozo 22 gün önce
Bu hakemler feneri bu sene şampiyon yapacaklar diyenler yakında çıkar piyasaya.
Selçuk Bozo
Selçuk Bozo 22 gün önce
Alanyanın 250 bin dolara aldığı birisine 8 milyon euro vermek büyük risk
Selçuk Bozo
Selçuk Bozo 22 gün önce
@Recep kaan Gülbay hatay diyecektim🙂sorry
Recep kaan Gülbay
Recep kaan Gülbay 22 gün önce
Alanya ne alaka bilo
Burhan Bozkurt
Burhan Bozkurt 22 gün önce
Ya abi bira içiyorum kafamı açtın. Yaw
Bünyamin Lala
Bünyamin Lala 22 gün önce
Kardeş Allahtan korkun yokmu yoksa bile kuldan utanman yokmu Allah sana selamet versin
Ilkay Camlar
Ilkay Camlar 22 gün önce
Ahmet Bey nerdeyse her yayınınızı izliyorum. Lütfen boupendza isminden vaz geçin bize hiç Bir yararı olmaz. Hatay maçlarının neredeyse tamamını izledim tüm takım ona gol attırmak için uğraştı. Her aldığı topu kaleye vurdu kaçırdıkları çektiği gereksiz şutlara bakın. Anlıyorum taraftar istiyor diye belkide sürekli pişirip anlatıyorsunuz. BOUPENDZA kesinlikle başarılı olamaz. Lütfen takıma zarar vermekten vaz geçin. 👍👍
Nebi İldam
Nebi İldam 22 gün önce
Abi inanmıyorum ama hala dinliyorum sebebini bende bilmiyorum hee gün biri geliyor zaten bu kadar günlük saysaydık kesin tutardı zaten
Halimcapo
Halimcapo 22 gün önce
Abi video çok donuyor. Haberin olsun, Belçika Genkten selamlar 😘 buradan bilgi ihtiyaçın olursa her zaman abım
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm 22 gün önce
Lütfen sen değil başkası yapsın yorum
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm 22 gün önce
Ozan sağ bekte başarılı değil ankaragücü maçında sağ bek oynadı ve sağ kanat kısır kaldı ozan dar alanda da oynayamıyo net bir ortasahadır ondan başka bir yerde oynamaz
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm 22 gün önce
Bide sen bu kadroyu tartışırken bir bilgin var mı victor bunu oynatacak diye yoksa lütfen futbolu daha iyi bilen biri kadroyu yorumlasın
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm 22 gün önce
Abi yorumların bence çok yanlış çünkü irfancan net sol kanat oynar valencia bu kadroda oynamaz ve boupendza geliyosa o da sol kanata geçer yorumların çok saçma bence ondan
FENERBAHÇE ali🟡🔵
FENERBAHÇE ali🟡🔵 22 gün önce
BOUPENDZA KAÇMAMALI
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm
Şsşaksns sn ssmsmmsmsm 22 gün önce
Burak kapacak sağ bek değil
Halil Arda
Halil Arda 22 gün önce
Altay Ozan coulker szalai caner Gustavo irfan Pelkas. Mesut. Valencia Hulk
Ismail Yilmaz
Ismail Yilmaz 22 gün önce
Şahsen ben emre belezoglu nun bir fenerbahce düşmanı olan bir kişiyle beraber olmasını doğrusu tercih etmem
Halil Arda
Halil Arda 22 gün önce
Zamanında bu rotasyonu en iyi brezilyalı periera yapıyordu giren cikani herkes biliyordu
Kemal alp
Kemal alp 22 gün önce
milahtan once 97 yilindaydi degilmi ???
Halil Arda
Halil Arda 22 gün önce
Valencia,sosa,mert,ozan,ferdi,osai rotasyonda kullanırsınız oyun yuksek tempoda oynanır yorulanin yerine rotasyonda kullanırsınız bu oyuncular rotasyonda oldugunu bilecek kabullendiriseniz sorun cikmaz
Mehmet Kıran
Mehmet Kıran 22 gün önce
Yaşa Fenerbahçe
Mesut Özkan
Mesut Özkan 22 gün önce
Murat Zorlu en çok parayı iyi bir santrafora gömecekler demişti. Boupendza tam bir santrafor değil.
Halil Arda
Halil Arda 22 gün önce
Mesut özili her halukarda rahatlatacaksiniz dünyanın en iyi oyuncularindan bir kadromuzda biz nasil oynatiriz diye tartisiyoruz bunun adi şımarıklık kadroyu kurarken mesut en once yazılır
Yavuz SAKALLI
Yavuz SAKALLI 22 gün önce
Mesut nasıl oynayacağını bilir de , diğer arkadaşlarının anlaması önemli...
Flint
Flint 22 gün önce
Ademi,Samatta,Serdar bence forvete gerek yok en az 60 skor katkısı yapar bu üçlü
Murat Zöngür
Murat Zöngür 22 gün önce
Sağ kanada karagümrüklü ndao nasıl olur sizce
murat balkan
murat balkan 22 gün önce
Doğru olur. Osayi'den birşey olmaz.
Jaa Tochh90
Jaa Tochh90 22 gün önce
GUZEL GUNLER BIZI BEKLIYOR !! Ama su tokat isi mhk TFF isi ciddi almamiz lazim yoksa her sene gibi KATLIAMA MAHKUMUZ
Anıl Göksel
Anıl Göksel 22 gün önce
Ben olsam Samatta İle Thiamı verip + 5 milyon verip Boupendza yı alırım
Baweria
Baweria 22 gün önce
Samatta’nin 3-4 m euro degeri var. Thiam da nerden baksan 1 eder. Yani 10 milyona mi alicaksin Boupendza’yi? Samatta yerine Sinan Gumus önerebilinir.
Ilkay Camlar
Ilkay Camlar 22 gün önce
@Yavuz SAKALLI valla Bravo böyle saçma bir yorumun altına bu kadar akıllı cevap tam olmuş. Herşey çok basit gibi verdim aldım :) olmayınca yönetim bilmiyor.
Yavuz SAKALLI
Yavuz SAKALLI 22 gün önce
Samatta ve Thiam'ın maaşını da cebinden verirsin!😁
Halil Arda
Halil Arda 22 gün önce
Merkez hakem kurulu bu sene degismesi gerekiyor eğer degismezse dengeler diger takimlar uzerinde olur bu hakemlerin kollayacagi takim trabzon olur bjk ve gs karsi kadro üstünlüğü var
İlker
İlker 22 gün önce
ABİ NEDEN HAYAL SATIYORSUN BAZEN ? ( KİŞİSEL GÖRÜŞÜM )
Ergül Akdağ
Ergül Akdağ 20 gün önce
Yat kalk boupenza
Halil Arda
Halil Arda 22 gün önce
Boupenza gol atsın yeter asist çok da önemli değil gelece sezon yine valencia öne çıkan oyunculardan birisi olur,Ferdi kadiöglunu hoca anlarsa çok şey yapar yaptığı asistlere bakarsak bakarak doğru adrese asist yapıyor bu oyuncuları rotasyonda iyi kullanılmalı
Ilkay Camlar
Ilkay Camlar 22 gün önce
Başarılı olamaz. İnanmayın sürekli taraftarı gazlıyor. İnşallah gelmez.
Grilamo Riario
Grilamo Riario 22 gün önce
Boupendza bizde bu kadar gol atsa, 20m euro isterdik, 1-2m euro nedir ya
Ilkay Camlar
Ilkay Camlar 22 gün önce
Atamaz zaten 8 gol atsa büyük başarı olur 5 i geçemez
Ayhan Sarica
Ayhan Sarica 22 gün önce
Bupenza -irfan- mesut üçlüsü beraber oynarsa her maç en az 2 gol yeriz. (ozan- sosa - mert hakan- pelkas- ferdi) aynı anda taca çıkamaz. emre bunun farkına vardı ve modelini maksimum orta saha olarak kurguladı. doğruyu yaptı. hoca nın aynı mantıkla o dönemin eksik kısımlarını tamamlayarak ilerlemeye çalışması en önemli a-b-c planlarından biri olmalı.
PEREIRA BAŞARILI OLACAK ÇÜNKÜ... | LUBE İLE AYAR VAKTİ
23:03
Günün Röportajı: Mesut Özil
18:19
FBTV
görünümler 360 B
Party Like A Queen! (Clash of Clans Official)
0:44
Clash of Clans
görünümler 6 Mn
Bu Acıya Yürek Dayanmaz! 'İkisi de Yanarak Can Vermiş'
5:13
Demirören Haber Ajansı
görünümler 828 B
Bengü - Güllerim Soldu (Akustik)
3:46
Bengü
görünümler 476 B
Fenerbahçe'de Bopuendza Gündemi...
29:15
Ahmet Konanç
görünümler 21 B
Bugün neler yaşandı? ÖZEL HABER VİDEOSU
16:32
Ahmet Konanç
görünümler 16 B
KRAL BUHTUNNASR ALLAH'IN HAYVANA DÖNÜŞTÜRDÜĞÜ KAFİR HÜKÜMDAR
14:23
Party Like A Queen! (Clash of Clans Official)
0:44
Clash of Clans
görünümler 6 Mn
Bu Acıya Yürek Dayanmaz! 'İkisi de Yanarak Can Vermiş'
5:13
Demirören Haber Ajansı
görünümler 828 B
Bengü - Güllerim Soldu (Akustik)
3:46
Bengü
görünümler 476 B
Race Highlights | 2021 Hungarian Grand Prix
7:19
FORMULA 1
görünümler 3,9 Mn
Zeynep Bastık - Sen Ben (Official Video)
2:38
Zeynep Bastık
görünümler 1,1 Mn
Sıradan ve sıkıcıyım sadece!
9:42
İşte Benim Hikayem
görünümler 137 B